środa, 25 kwietnia 2012

13 rozdział :P

Odwróciłam się i zobaczyłam Liama, jestem pewna że coś słyszał, co stał z zarazem smutną i złą miną.

–    Przepraszam że przeszkodziłem, chciałem tylko zapytać czy chcesz lody ? - zapytał zły
–    Nie przeszkodziłeś, właśnie kończyłam – odpowiedziałam – Nie dziękuję, nie chcę lodów

                                                  ************
                                            Z perspektywy Liama

Kiedy, usłyszałem jak mówi do słuchawki z taką czułością „Kocham cię”, zagotowałem się ze wściekłości. Wiedziałem, że gada z tym pajacem. Nie mogłem jej stracić, nie mogłem. Zakochałem się w niej i dopiero niedawno to zrozumiałem. Myślałem, że coś między nami jest, najwyraźniej myliłem się. Kiedy ona weszła do pokoju i zapytała, czy Sterling może iść z nami nie wytrzymałem i wyszedłem z salonu. Walnęłam się na łóżko i chciało mi się płakać, wiedziałem że nie mogę się rozkleić. Miałem ochotę iść do tego Sterlinga i mu przywalić. Sytuacja była tak beznadziejna, nie mogłem już nic zrobić, było już za późno. Wbiłem twarz w poduszkę i się jednak rozkleiłem. Po chwili usłyszałem jak do pokoju ktoś wchodzi, szybko odwróciłem się w stronę ściany i otarłem łzy.

–    Co się stało ? - zapytał znajomy głos blondynka
–    Nic – powiedziałem stanowczo – źle się poczułem
–    Jesteśmy przyjaciółmi – powiedział Niall i położył rękę na moim ramieniu- mi możesz wszystko powiedzieć
–    Nic mi nie jest – odpowiedziałem – źle się poczułem i tyle
–    Przecież wiedzę, że coś ci leży na sercu – powiedział Nialler – chodzi o Amy tak ?
–    Skąd wiesz ? - zapytałam, obracając się w jego stronę
–    Widzę jak na nią patrzysz i się przy niej zachowujesz – powiedział Niall
–    Teraz to i tak nie ma żadnego znaczenia – powiedziałem – ona i tak jest z tym idiotą
–    Nie możesz się tak po prostu poddać – powiedział – musisz o nią walczyć
–    Myślisz ? - zapytałem
–    Ja nie myślę ja to wiem – powiedział – a teraz nie rozżalaj się nad sobą, tylko wstawaj, bo zaraz jedziemy i zachowuj się normalnie
–    No dobra – powiedziałem i poszedłem do łazienki – Dzięki za wszystko, na ciebie zawsze można liczyć
–    Ty byś zrobił dla mnie to samo – powiedział, po czym wyszedł z pokoju

Uścisnąłem Nialla i poszedłem się umyć, żeby trochę ochłonąć. Cieszyłem się że mam takich przyjaciół, wiem że zawsze na nich mogę liczyć

                                               ************
                                          Z perspektywy Amy


Wszyscy się wygłupiali i wariowali, a mi w ogóle nie było do śmiechu. Od dłuższego czasu nie wiedziałam co się dzieje z Liamem. Martwiłam się, że po tym co usłyszał, załamał się. Miałam poczucie winy i to duże. Po chwili zobaczyłam jak z pokoju do którego wszedł Liam, wychodzi Niall. Natychmiast do niego podeszłam

–    Co się stało Liamowi? - zapytałam – Tak nagle wyszedł
–    Nie, nic – odpowiedział – Tylko trochę się źle poczuł, ale już jest dobrze, poszedł się umyć
–    Na pewno ? - zapytałam
–    Na 100% - powiedział Niall – niczym się nie martw
   
Wiedziałam, że kłamie, ale nie zamierzałam się w to wgłębiać. Poszłam do swojego pokoju, ponieważ nie miałam ochoty dalej siedzieć z innymi. Czułam się fatalnie. Miałam poczucie winy. Miałam ochotę iść do Liama i go mocno przytulić. Nie zrobiłam tego, nie miałam odwagi. Założyłam, więc słuchawki na uszy, wzięłam laptopa i przeglądałam różne strony.

Po pół godzinie, przyszły dziewczyny powiadamiając mnie, że chłopaki już wyjechali. Byłam zła że się z nimi nie pożegnałam, ale już było z późno. Wysłałam więc sms'a do Liama o treści:

„Ładnie to się tak nie pożegnać x..”
dostałam odpowiedź:

„Nadrobimy to xxx..”

Czułam się o wiele lepiej po tym smsie. Poczułam że on się na mnie nie gniewa. Bałam się że go stracę, ale teraz była spokojna. Po paru minutach zaczęłyśmy się szykować, na koncert który bardzo długo czekaliśmy. Poszłam więc się wykąpać, a ponieważ szłam jako VIP musiałam wyglądać olśniewająco. Założyłam, więc tą sukienkę , spięłam włosy i dodałam srebrne dodatki i buty. Inne dziewczyny miały równie piękne kreacje. Po chwili rozległ się dzwonek do drzwi, a ponieważ jako jedyna byłam gotowa, a wszystkie dziewczyny paradowały jeszcze w samej bieliźnie, poszłam otworzyć. W drzwiach ukazał się Ster, wyglądał cudownie w garniturze, tak jak i we wszystkim. Natychmiast rzuciłam mu się na szyję i namiętnie go pocałowałam, po czym wpuściłam do środka. Przyszedł, ponieważ miał nas podwieźć.

–    Mógłbym się takim pocałunkiem budzić codziennie – zaśmiał się – Jaka chata !
–    No wiem, boska nie ? - zaśmiałam się
–    No – powiedział – ale i tak musisz przyjść do mnie kiedyś
–    Z miłą chęcią – powiedziałam

Po czym siedliśmy na kanapie i włączyliśmy TV. Dopiero za nie całą godzinę zaczynał się koncert. Położył swoją dłoń na mojej nodze. Ja ją chwyciłam swoją i oparłam głowę o jego ramię.

–    Wiesze, że wyglądasz prześlicznie – powiedział Ster przerywając ciszę – zresztą jak zawsze
–    I kto to mówi – zaśmiałam się – ty mój mały przystojniaczku

Chciał mnie pocałować, ale właśnie zeszły dziewczyny, więc odsunęłam się trochę od niego.

–    Wyglądacie super ! – krzyknęłam
–    Ty też – powiedziały 

Zaczęła się rozmowa o strojach, aż sobie przypomniałam o Sterlingu.

–    A właśnie dziewczyny -  krzyknęłam – Poznajecie mojego przyjaciela
   
Sterling wstał przedstawiłam im siebie nawzajem i poszliśmy do samochodu. Wyszłam i moim oczom ukazała się biała limuzyna lincoln . Otworzyłam szeroko buzię i tak stałam przez chwilę gapiąc się na nią.

–    Podoba się ? - zapytał Ster – VIPy muszą jechać w czymś ekskluzywnym nie ?
–    Boże ! Sterling !– krzyknęłam i rzuciłam mu się na szyję, chciałam go pocałować ale powstrzymałam się – Dziękuję !
–    Wszystkie ci dziękujemy – odezwały się dziewczyny nadal z wielkimi oczami
–    Dla mojej księżniczki wszystko – szepnął mi do ucha

Zarumieniłam się i weszłyśmy do limuzyny. Wewnątrz było jeszcze lepiej niż na zewnątrz.....

----------------------------------
13 rozdział mam nadzieje że nie pechowy xD

W każdym razie chciałabym wam strasznieeeeee podziękować za te 7 komentarzy może i to nie jest strasznie dużo ale jaram się nimi jak nie wiem. Bardzo wam dziękuję ;** i mam nadzieję że teraz zobaczę jeszcze więcej, bo już się przekonałam, że jak chcecie to potraficie ;))) 

Jeszcze raz bardzo dziękuję i do następnego ;) Czekam na komentarze ^_^   

7 komentarzy:

  1. Super Patka. Bardzo mi się podoba. Zrób jakieś romantic scenki.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wewnątrz było jeszcze lepiej niż na zewnątrz....."
    Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa już wiem o co chodzi :D. Hahahaha A co do bloga to jest świetny. Czemu Amy nie chce powiedzieć dziewczynom że Ster to jej chłopak. ALe jka już mówię o nim to wolałabym żeby Amy była z Liamem. Nich on o nią walczy i niech się nie poddaje. Nie mogę się juz doczekać piątku. Bo będzie kolejny rozdział. :D. Aha i kiedy będzie moja scenka na pół strony? Hahahahah Kinia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak usunęłaś kod z obrazka? że nie trzeba tego przepisywać ??? Kinia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmmm rozdział jak zawsze świetny!! Ja chcę już kolejny!! Sama nie wiem z kim wolę, żeby była Amy. Noramlnie byłabym za Liamem, ale Ster jest też suuuper w tym opowiadaniu. Dzięki Kindze zdobyłaś dodatkowe 3 komentarze. xD Czekam na kolejny z niecierpliwością.
    Monia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyno to jest swietne!

    Licze jednak na to, ze Amy bedzie z Liamem ;)

    Z wielka niecierpliwoscia czekam na kolejny rozdzial! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham , kocham , kocham ! Me gusta . ! < 3

    OdpowiedzUsuń