wtorek, 29 maja 2012

Psplasam ;*

Postanowiłam napisać coś w związku z komentarzem iż blog zobowiązuje i że dodaję rzadziej rozdziały. Otóż bardzo was przepraszam że dodaje je rzadziej, gdyż ostatnio miałam strasznie urwanie dupy w związku ze szkołą i lekcjami pozalekcyjnymi. Ostatnie tygodnie były dla mnie koszmarne, powiem szczerze. I przepraszam was za to bo przez to może zaniedbałam trochę pisanie opowiadania :) Kiedyż byłam dużo na przód teraz mam napisane jakiś dwa rozdziały tylko na przód :(. Ale szkoła się powoli kończy, oceny prawie wystawione, w szkole luzy, a więc postaram się więcej pisać. Przyznam się że wczoraj napisałam cztery strony, takie miałam natchnienie :D Dobra to jeszcze raz was za to PRZEPRASZAM  i do następnego ;**


 
PS. Zdziwiło mnie że już mam 8 komentarzy łaał szybcy jesteście :D

 

1 komentarz:

  1. Nie masz za co przepraszać w końcu dodasz kiedy będziesz chciała ale my czekamy z wielkim zaciekawieniem

    OdpowiedzUsuń